wtorek, 1 października 2013

Świetlisite portrety

Kiedy niemal wszystko już przekwitło, róże wciąż cieszą. Wyjątkowe są szczególnie 4, które warto mnieć.
Pomponella, Eden Rose, Crocus Rose i Heritage, która tak naprawdę zadowala właśnie drugim kwitnieniem kiedy jest chłodniej. Wtedy tak bardzo się nie osypuje i wciąż wytwarza nowe kwiaty.
Chorują niestety już wszystkie, ale ten rok był u mnie wyjątkowy pod tym względem.
Teraz słońce jest tak nisko, że zachodzi tuż nad różanką. Dzięki temu mogłam zrobić im świetliste portrety.

Heritage
 Mrs John Laing


Crocus Rose

 A Shropshire Lad
 Pomponella


4 komentarze:

  1. Pomponella piękna! Mam dwa krzaczki i również jestem z nich baardzo zadowolona. Ładnie wybarwione, bo słońca mniej i cała masa pąków.
    Heritage może zawita w przyszłym roku do mojego ogrodu :D
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu tylko nie bądź zawiedziona, że jest nietrwała. Jak mocno urośnie nadrobi ilością kwiatów i urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne portrety, a Pomponella to niekwestionowana królowa tej serii zdjęć! Szczerze żałuję, że jeszcze jej nie mam, ale to się zmieni ;-) Znakomicie uchwyciłaś zachodzące nad różanką słońce, romantycznie umieszczając je na drugim planie.
    Pozdrawiam z chłodnej, choć słonecznej pod-Warszawy,
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowe i piękne. Zdjęcia mówią wszystko :)

    OdpowiedzUsuń